برای اهالی " رنگ "


مجله " رنگ " امروز با بازدید های هر روزه ی شما ، نمی دانم چگونه می تواند پاسخگوی نیاز های مخاطبانش باشد.

نمی دانم چگونه می توانیم ایمیل های محبت آمیز و گاهی هم انتقاد آمیز شما را پاسخ دهیم.
امروز وقتی ایمیل مجله را باز می کنی پر است از اظهار لطف و گه گاهی نقد های  خوب و راهنمایی های دلسوزانه شما " نازنینان".
روزی که " رنگ " پا گرفت ایده و تفکرش برای یک سال و یا بیشتر بود ، منظورم رسیدن به یک فضای آرمانی از لحاظ مخاطب است ، که اگر مخاطبی نباشد تمام تلاشت از بین می رود و بازدید های متناوب شما از " رنگ " است که به انرژی ما می افزاید.
فکر می کنم امروز روزی است که بار سنگین مسئولیت را هر یک از اعضاء رنگ روی شانه هایشان احساس می کنند ، مجله ای که می خواست ماهنامه باشد و امروز به صورت روزانه در اختیار شما ست.
گاهی فکر می کنم کاش در زمان حضور من در دنیای مجازی کسی چنین حرکتی را می کرد و می توانستیم از آن استفاده کنیم و امروز خرسندیم که خود بانی این کار شدیم ، گر چه سخت و بسیار زمان بر است ، اما برای ما جز فرا گیری حرف هایی نو و مطالب مفید چیز دیگری در پی ندارد و این همان چیزی بود که به دنبالش بودیم.
روز های ابتدایی سایت را فراموش نمی کنم ، که هر کس که می رسید سوالی را مطرح می کرد:
هدف چیست؟ و مسائل دیگر و آن روزها جوابمان این بود ، هدف ساخت خود است ، هدف درگیر کردن خودمان با معقوله ای به نام گرافیک آن هم به صورت مستقیم است.
و امیدواریم که شما نیزامروز با این اتفاق و یا این حرکت همگام شده باشید ، آمار و ارقام که اینطور نشان می دهد.
در ماهی که گذشت اتفاقات زیادی رخ داد از جلسه انجمن صنفی گرفته تا نمایشگاه های پشت سر هم که خوشبختانه توانستیم تمامی آنها را پوشش دهیم و مطالبی دست اول برای مخاطبان خود به ارمغان آوریم.
بعضی وقتها هم تلاش کردیم که اگر روزی بی خبر از گرافیک بودیم با حرف های اضافی وقت نگیریم و به رسالت خود یعنی یک مجله تخصصی بودن عمل نماییم .
" رنگ " امروز تنها نیست،
امروز دوستانی در کنار ما هستند که و جودشان بسیار ارزشمند است ، کسانی نیز هستند که حضور فیزیکی ندارند اما مرتب و دورادور راهنمایمان هستند و همیشه ما را یاری می دهند.
نکته ای که باید در ارتباط با مجله خاطر نشان سازیم این است که در فاز اول مجله در بخش هایی چون : خبر ، گزارش و گالری را آنلاین کردیم ، البته در بخش گالری نیاز بود که آثار یک پروسه زمانی را بگذرانند تا از دید شما دور نمانند در بخش گزارش هم هر وقت اتفاق خاصی روی داد ما آنجا حضور داشتیم و گزارش آن به رویت شما رسید.
اما بخشهای دیگر مجله را در آینده ای نه چندان دور فعال تر خواهیم دید.
در هر صورت افکار زیادی داریم که متناوب بر روی سایت اعمال خواهیم کرد.
  • شهاب اشتری
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن